Tuesday 23 August 2016

AISKRIM PENUNDUK ANAK NAKAL, DEGIL DAN SUKA MELAWAN

AISKRIM PENUNDUK ANAK NAKAL, DEGIL DAN SUKA MELAWAN
===============================================
Memang lumrah bagi kanak - kanak suka bermain. Kemudian menjadi nakal, degil dan suka melawan kerana tidak mahu berhenti bermain
.
.
Ada yang tak boleh tengok pintu/pagar terbuka terus berlari keluar rumah. Si ibu jugak yang cepat - cepat bangun dan tutup pintu/pagar dari benarkan mereka keluar.
.
.
Ada yang tak boleh tengok barang semuanya pasti jadi permainan. Kalau tisu yang dia jumpa habislah riwayat tisu tu, terpaksa si ibu beli tisu yang baru
.
.
Kadang - kadang kita sebagai ibu bapa bukan apa cuma risau dan takut mereka dijangkiti demam atau tercedera ketika bermain.
.
.
Tapi bila si ibu tak benarkan maka si anak ini akan memberontak, habis barang disepahkan, dibaling atau dipecahkan.
.
.
Paling tidak pun menangis tanpa henti. Tapi kita pulak yang tak tahan bila tengok mereka menangis.
.
.
Jika anda mempunyai sesuatu yang mereka suka. Maksud saya perkara yang membuatkan mereka dengar kata - kata anda pasti MASALAH ini takkan timbul.
.
.
PENYELESAIAN PERTAMA adalah TABLET atau HANDPHONE tapi sanggupkah anda beri pada mereka ?
.
.
Sama ada TABLET atau HANDPHONE anda akan dirosakkan atau anda akan membuatkan mereka hilang naluri untuk berkawan.
.
.
PENYELESAIAN KEDUA adalah makanan kegemaran mereka. Saya PERCAYA kanak - kanak pasti sukakan Aiskrim. Cuba bayangkan apa yang bakal terjadi jika anda ada aiskrim ?
.
.
Mereka akan menggoda anda sama ada BERLAGAK MANJA atau BERLAGAK BAIK. Istilah lain adalah bodek. Jadi aiskrim adalah SENJATA UTAMA anda untuk menundukkan anak yang tak dengar kata.
.
.
Kami di iCeLy memberikan PERKHIDMATAN AISKRIM DELIVERY jika anda perlukan aiskrim bagi kawasan KOK LANAS sebagai bekalan WAJIB di rumah.
.
.
Anda hanya perlu dail atau WHATSAPP 0137915465 (KAMARUL) untuk dapatkan aiskrim anda ^_^ 13 SUPER FLAVOUR menanti anda


No comments:

Post a Comment

Festival Kelantan 2022 Klik link dibawah dan jawab soalan yang disediakan untuk dapatkan   iCeLy aiskrim potong PERCUMA (Mulakan dengan link...