Tuesday 11 February 2020

TAK NIAGA SEHARI DAH RASA TAK KERUAN, HARI-HARI RASA NAK NIAGA


7 Disember 2019 merupakan hari pendaftaran Puan Nor Afiqah bt Wan Chek beliau adalah seorang suri rumah sepenuh masa sebelum memulakan perniagaan iCeLy.


Perniagaan iCeLy bermula bila suami Puan Afiqah mencadangkan untuk berniaga aiskrim kerana aiskrim makanan yang santai dan Puan Afiqah dengan serta merta memulakan pencarian di Facebook dan terjumpa Facebook page iCeLy Aiskrim Potong. Selepas Puan Afiqah lihat informasi di Facebook iCeLy Aiskrim Potong Puan Afiqah terus tertarik untuk mendaftar sebagai ejen iCeLy.

Puan Afiqah pernah bekerja dulu tetapi terpaksa berhenti disebabkan keadaan kesihatan yang tidak mengizinkan.  Sebelum berniaga iCeLy, Puan Afiqah sangat susah hati bila bermula musim persekolahan sebab nak kena beli pakaian sekolah dan macam-macam belanja persekolahan kena keluarkan. Pernah suatu hari, bila nak makan pun kena berjimat cermat tak boleh beli ikut suka apa yang nak walaupun anak-anak menangis minta belikan makanan.

Tapi sejak join iCeLy hari-hari ada duit bila berniaga iCeLy dan anak-anak nak minta belikan apa-apa makanan pon Puan Afiqah dan suami boleh belikan dah boleh tak macam dulu lagi. Alhamdulilah, sejak kenal iCeLy Puan Afiqah cakap senang sangat nak untuk buat duit. Lagi best bila jual iCeLy pelanggan yang dah rasa akan beli untuk kali kedua disebabkan keaslian rasa aiskrim yang padu. Hari-hari Puan Afiqah rasa nak niaga kalau tak niaga sehari dah rasa keruan.


Boleh hubungi Puan Afiqah 0173001740 untuk dapatkan iCeLy dari Puan Afiqah Ejen Bukit Jalil




No comments:

Post a Comment

Festival Kelantan 2022 Klik link dibawah dan jawab soalan yang disediakan untuk dapatkan   iCeLy aiskrim potong PERCUMA (Mulakan dengan link...