Tuesday 7 July 2020

SETIAP MINGGU MAKAN iCeLy DI CAR BOOT SALE , TERUS TERDETIK NAK JADI EJEN ICELY


23 Oktober 2018 merupakan hari pendaftaran Puan Fadzilah dari Jengka 20 sebagai ejen rasmi iCeLy.
Perniagaan iCeLy bermula bila Puan Fadzilah berjalan di Car Boot Sale  Temerloh Pahang, dan ternampak orang niaga iCeLy. Puan Fadzilah setiap minggu akan ke Car Boot Sale dan Puan Fadzilah wajib membeli iCeLy kerana rasa iCeLy sangat sedap.  Puan Fadzilah terus terdetik untuk menjadi ejen.

Semasa Puan Fadzilah menjadi ejen sah iCeLy, terlalu ramai pesaing yang menjual aiskrim  tetapi tidak menjadi kerisauan Puan Fadzilah kerana kelebihan Puan Fadzilah adalah aiskrim potong yang  mempunyai banyak pilihan flavour untuk pelanggan memilih. Dalam era yang serba moden kini, ramai kanak-kanak yang tidak mengetahui aiskrim potong tetapi pelanggan yang berumur akan teruja kerana pada masa kini sukar untuk jumpa aiskrim potong macam dorang kecil-kecil dulu.

Setiap kali Puan Fadzilah niaga, orang akan sabar untuk beratur untuk dapatkan iCeLy walaupun terpaksa beratur panjang. Perkara yang paling best, Puan Fadzilah pernah capai income sebanyak RM 400 dalam masa sehari.


Yang mana kawasan Jengka 20 boleh hubungi di nombor 012-9217768





No comments:

Post a Comment

Festival Kelantan 2022 Klik link dibawah dan jawab soalan yang disediakan untuk dapatkan   iCeLy aiskrim potong PERCUMA (Mulakan dengan link...