Thursday 30 June 2016

10 AISKRIM PERCUMA UNTUK RAKYAT KOK LANAS

10 AISKRIM PERCUMA UNTUK RAKYAT KOK LANAS
===========================================
Anda hanya perlu TULIS STATUS di wall anda. Bagaimana caranya ?
============================================
1. Lokasi anda WAJIB hanya di kawasan KOK LANAS
.
2. Anda perlu komen SAYA NAK JOIN di status ni
.
3. TULIS STATUS anda di wall post anda dimulakan dengan ayat
.
Saya nak aiskrim iCeLy percuma kerana.......................
Pilihan saya adalah SUPER FLAVOUR ........................................
.
CONTOH : Saya nak aiskrim iCeLy percuma kerana saya tak pernah tahu aiskrim iCeLy ada di Kok Lanas dan merupakan BUATAN MUSLIM. Pilihan saya adalah SUPER FLAVOUR KAPUCINO

# icely # koklanas # superflavour
.
Pilihan aiskrim percuma adalah berdasarkan 13 perisa Super Flavour
.
4. Diikuti dengan hashtag WAJIB # icely # koklanas # superflavour
.
5. PERTANDINGAN TULIS STATUS berakhir pada 1JULAI 2016 jam 23.59 MALAM
.
6. Pemenang akan dikira berdasarkan KOMEN (1 markah) dan LIKE (2 markah) dan SHARE (4 markah)
.
7. Gambar pilihan perisa SUPER FLAVOUR adalah sangat digalakkan untuk disertakan sekali bersama STATUS ^_^
.
8. Untuk melihat senarai Aiskrim Super Flavour boleh klik gambar di bawah ^_^


No comments:

Post a Comment

Festival Kelantan 2022 Klik link dibawah dan jawab soalan yang disediakan untuk dapatkan   iCeLy aiskrim potong PERCUMA (Mulakan dengan link...