Tuesday 21 June 2016

SIAPA YANG BUAT AISKRIM DI MALAYSIA ?

SIAPA YANG BUAT AISKRIM DI MALAYSIA ?
================================
Pernah tak baca label dari mana aiskrim yang selalu kita beli dibuat ?
.
.
Ada ke kilang aiskim kat Malaysia ni ? Kilang pembuatan aiskrim atau kilang stok aiskrim ?
.
.
Pernah tak kita fikir pengadun atau pembuatnya Muslim atau tak, dan yakin ke kita dengan aiskrim yang selalu kita beli tu kesuciannya ? Kita selalu bagi anak - anak kita makan aiskrim yang mereka suka tanpa tahu asal usul produk aiskrim tu kan ?
.
.
Kami di iCeLy sedar tentang masalah ni, dan kami tahu rakyat Malaysia tidak mempunyai pilihan lain selagi masih belum ada aiskrim Buatan orang MUSLIM terjual di pasaran.
.
.
Langkah kami bermula di KOK LANAS, KELANTAN dengan berbekalkan modal kecil kami memulakan operasi dari rumah dengan harapan kami mampu menyelesaikan masalah aiskrim 100% BUATAN MUSLIM bermula di kawasan Kok Lanas, Kelantan. Kami mampu menawarkan 13 super flavour menggunakan konsep aiskrim delivery
.
.
Untuk menyelesaikan masalah ini kami kena buat orang Kok Lanas tahu aiskrim kami BUATAN MUSLIM dah wujud di Kok Lanas, Kelantan. Dapatkan permintaan dari orang Kok Lanas kemudian bina peluang untuk membantu penduduk di negeri Kelantan pada awalnya dan terus ke negeri - negeri lain di seluruh Malaysia.
.
.
Memang benar kami orang niaga TAPI tahu tak perniagaan sebenarnya wujud untuk selesaikan masalah yang ada. Kami di iCeLy sangat komited untuk mengeluarkan produk aiskrim buatan MUSLIM demi menyelesaikan masalah ketiadaan aiskrim buatan MUSLIM di pasaran negara.
.
.
Anda orang Kok Lanas ? Jom bantu kami buat orang Kok Lanas tahu kewujudan kami

No comments:

Post a Comment

Festival Kelantan 2022 Klik link dibawah dan jawab soalan yang disediakan untuk dapatkan   iCeLy aiskrim potong PERCUMA (Mulakan dengan link...